Vragen? Bel 0317 - 416 153

Nieuws

Thema zomer !
In juli en augustus staat de zomer centraal bij Rozengeur & Maneschijn!We maken...
Uitnodiging thema kunst
De maand februari is begonnen, zo ook ons nieuwe thema; kunst. Onder kunst wordt in...
Home - Praktische Zaken - Klachten

Klachten

Rozengeur & Maneschijn hecht veel waarde aan de kwaliteit van haar kinderopvang. Toch blijft kinderopvang mensenwerk en kan er iets gebeuren waarover u niet tevreden bent. Eventuele klachten zien wij als een signaal om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Wanneer u ontevreden bent, willen wij dit graag van u horen. Bent u niet tevreden, dan heeft u een aantal mogelijkheden om dit kenbaar te maken.

Klachten kunnen in eerste instantie het beste besproken worden waar ze zijn ontstaan. U kunt in een gesprek met de betrokkene(n) uw onvrede kenbaar maken en proberen samen tot een oplossing te komen. Wanneer dit gesprek niet leidt tot een bevredigende oplossing, u ernstige bezwaren heeft om dit gesprek aan te gaan of het gesprek door andere oorzaken niet tot stand komt, kunt u zich wenden tot de directie van Rozengeur & Maneschijn.

U kunt uw klacht eventueel ook schriftelijk indienen door een mail te sturen naar info@rozengeurenmaneschijn.nl. Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.                                                      

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht via de interne klachtenprocedure, dan kunt u uw vraag of klacht voorleggen aan het onafhankelijke Klachtenloket Kinderopvang. Een medewerker van het Klachtenloket zal uw klacht met informatie, gericht advies, bemiddeling of mediation proberen op te lossen.  

U kunt ook een klacht indienen bij de externe en onafhankelijke Geschillencommissie Kinderopvang. Uw klacht wordt dan een geschil. Een onpartijdige, deskundige commissie beoordeelt uw geschil en u ontvangt een bindende uitspraak. Dat betekent dat beide partijen de uitspraak moeten nakomen en dat hoger beroep tegen de uitspraak niet mogelijk is. Meer informatie hierover vindt u op: Geschillencommissie Kinderopvang.

Het klachtenreglement ligt ter inzage op de locatie in de informatiemap voor de ouders.

"Onze dochter is klaar voor de basisschool: spannend en leuk maar met de goede basis die ze bij jullie heeft meegekregen komt dit helemaal goed! "
Janet (moeder)
"Jullie maken waar wat ik verwacht van goede kinderopvang"
Rozemarijn (moeder)
"Zonder twijfel lieten we onze dochter voor het eerst achter bij Rozengeur & Maneschijn. Nu nemen we haar met ‘moeite’ weer mee."
Irene (moeder)
"Mijn dochter komt altijd met enorme verhalen thuis van de uitjes die ze bij jullie mee maakt"
Natasja (moeder)
"Hij eet bij jullie beter dan thuis"
Danielle (moeder)
"Een heerlijk gevoel dat onze kinderen veilig bij jullie spelen terwijl wij werken"
Renate (moeder)
"Het klasje van Juffrouw Jannie, liedjes leren en thema’s bespreken, mijn zoon leert zoveel bij jullie"
Pauline (moeder)
"Wat is er toch altijd een gezellige, huiselijke sfeer."
Janneke (moeder)
"Wat hebben jullie fantastische mensen werken, Tim vermaakt zich er super"
Hanneke (moeder)
"Plezier is belangrijk! Bij plezier staan de hersenen open voor ontwikkeling."
Sandrijn (oud-directrice)
"Ze willen het liefst elke dag naar jullie"
Annemiek (moeder)
"Wij horen 's avonds aan tafel van alles over de liedjes, werkjes en leuke activiteiten bij jullie"
Renate (moeder)
"Wat een uitkomst die warme maaltijd tussen de middag"
Leonie (moeder)
"Prettige, liefdevolle en warme opvang!"
Dirk-Jan (vader)